Általános Szerződési Feltételek

Főegyházmegyei Ostyaellátó Webáruház

  2    1. Bevezetés

Jelen általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a Főegyházmegyei Ostyaellátó (a továbbiakban Szolgáltató) honlapján (https://ostyaellato.hu) elérhető szolgálatás igénybevételének az igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit, emellett a Szolgáltatót és Vásárlót illető jogokat és terhelő kötelezettségeket, Szolgálató és a Vásárló között létrejövő szerződés feltételeit. A honlap használatához szükséges műszaki tájékoztatást, melyet az ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF -ben foglaltakat. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy webáruházban csak az ÁSZF alapján lehet vásárolni. A Felhasználó a Webáruház kínálatát regisztráció nélkül is megtekintheti. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Szolgáltató webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok külön kikötés nélkül is irányadóak.

2. A Felek

2/a. A Szolgáltató

Neve: Főegyházmegyei Ostyaellátó
Székhelye: 1096 Budapest, Haller utca 19-21.
Levelezési címe: 1096 Budapest Haller utca 19-21.
Iroda címe: 1096 Budapest Haller utca 19-21.
Képviselő neve: Ádámcsó Angéla  igazgató
Cégjegyzékszáma: 00001/2012-001
Adószám: 19000936-243
Közösségi adószám: HU19000936
Számlavezető pénzintézet: CIB Bank
email: iroda@ostyaellato.hu
Telefonszám: 06-1/2155-813

2/b. A Vásárló

Aki a webáruház-szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Főegyházmegyei Ostyaellátó honlapján keresztül a webáruházban feltüntetett terméket vásárol, vagy megrendel.

2/c. A Szerződés

A honlap útján nyújtott szolgáltatás igénybevételével a Vásárló és a Szolgáltató között keletkező adásvételi szerződés.

3. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

3/a. A felelősség korlátozása

A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a Felhasználó szolgáltatás igénybe vételéhez használt személyes adatainak a Felhasználótól különböző személy által történő használatából erednek (pl.: jelszó harmadik személynek történő kiadása, vagy harmadik személy által történő megszerzése).

3/b. Jog fenntartása az ÁSZF módosítására

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy jelen ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja.

4. A Szerződés

4/a. A Szerződés nyelve

A szerződés nyelve a magyar.

4/b. A távollevő felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések

A megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató a szerződést nem iktatja, a szerződés utóbb így nem válik hozzáférhetővé a Vásárló számára.

4/c. A szolgáltatás területi hatálya

Az ÁSZF hatálya kizárólag a Magyarország területére terjed ki. Magyarország területén kívüli címre történő megrendelést a Szolgáltató nem fogad el, és erről a megrendelés hozzáférhetővé válását követő automatikus üzenet elküldését követő 48 órán belül üzenetet küld.

Külföldre történő megrendelés esetén az iroda@ostyaellato.hu e-mail címen kérhet a vevő a szolgáltatótól előzetes tájékoztatást.

4/d. Árak

A honlapon közzétett árak bruttó árak, az áfát tartalmazzák.

4/e. Szállítási költség

Nincs minimális rendelési értékhatár.
Szállítási költségek:

  • Legalább nettó 20.000 Ft-os megrendelés esetén a szállítási költség díjmentes.
  • Személyes átvétel esetén díjmentes az irodában (1096 Budapest Haller utca 19-21.)
  • Házhozszállítás:
    • 1kg-ig 2126 Ft+ÁFA = 2700 Ft
    • 2-4 kg-ig 2270 Ft+ÁFA = 2885 Ft
    • 4 kg fölött 2913 Ft+ÁFA = 3700 Ft

Személyes átvétel választása esetén, az automatikus visszaigazolás után, ahogy a termék(ek) rendelkezésre áll(nak), kollegáink e-mailben értesítést küldenek, mely megérkezésétől számítva 7 munkanap áll rendelkezésre a termék(ek) átvételére.

Amennyiben igényt tartanak a termék(ek)re, de nem tudják a megadott határidőn belül átvenni, vegyék fel velünk a kapcsolatot az iroda@ostyaellato.hu címen.

4/f. Lehetséges fizetési módok

Kiszállítás esetén:

  • Banki átutalás
  • Készpénzátutalási megbízás („Sárga csekk”)
  • Személyes, irodai átvétel esetén: készpénz

5. A Szerződés létrejötte, teljesítése

5/a. A Szolgáltató által a honlapon forgalmazott termékek

A honlap útján saját készítésű és import egyházi ostyatermékeket forgalmazunk. A Felhasználó ezen termékekre adhat le megrendelést.

Kínálatunkban főként olyan termékek szerepelnek, amelyek irodánkban raktárkészleten vannak, kivételt képeznek ez alól azon termékek, melyek nevében vagy leírásában „Csak rendelésre” kifejezés szerepel.

Technikai okok miatt előfordulhat, hogy valamelyik termék a frissítések között elfogy, vagy az ára változik. Ebben az esetben e-mail-ben küldünk friss termékinformációt és szállítási időpontot a Felhasználónak.

5/b. Regisztráció

A Felhasználó a honlapon elérhető kínálatot regisztráció nélkül is megtekintheti, és regisztráció nélkül vásárolhat.

5/c. Vásárlás menete a webáruházban

Amennyiben a Felhasználó valamely termék(ek)re leadta megrendelését, a rendeléséről válasz-üzenetet fog kapni. Ez egy automatikus rendszerüzenet, melyben a rendszer megerősíti, hogy rendelése rögzítésre került. Amennyiben a termék rendelkezésre áll Szolgáltató a rendelést összekészíti és értesíti a Vásárlót rendelése elkészültéről. Az elküldött megrendelés attól kezdve számít megkötött szerződésnek, hogy a Felhasználó számára az e-mailben a rendelés beérkezéséről és teljesíthetőségéről szóló értesítés hozzáférhetővé válik.

5/d. Átvétel

A honlap útján leadott megrendeléseket 2-7 munkanapon belül juttatjuk el a megadott szállítási címre, illetve személyes átvétel választása esetén az elfogadó nyilatkozat megérkezésétől a megrendelt termék(ek) átvehető(k).

5/e. Számlázás

A Szolgáltató vásárlás esetén minden esetben számlát bocsát ki. A kibocsátott számlát személyes átvételkor a Szolgáltató, illetve csomagküldés esetén a fuvarozó a megrendelt termékekkel együtt a Vásárlónak átadja.

Mivel a Szolgáltató kizárólag Magyarország területén teljesít megrendelést, ezért a számla is csak magyarországi névre/címre szólhat.

6. Az elállás joga

A fogyasztónak minősülő Vásárlónak 14 naptári napig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul, sértetlen állapotban visszaküldeni. Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Vásárló az árut átvette. A Vásárló elállása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztónak minősülő Vásárló által visszaküldött termék(ek) értékét. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.

7. Adatkezelés

7/a. Az adatok kezelése

A vásárláshoz szükséges adatok tárolása és kezelése során a Szolgáltató vállalja az adatok bizalmas kezelését, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adja ki, és biztonságosan, szabadon megtekinthető módon tárolja.

7/b. Személyes adatok módosítása, törlése

Vásárló a megadott személyes adatait bármikor megváltoztathatja, illetve töröltetheti a Szolgáltató nyilvántartásából.

8. Panaszkezelés, jogvita

8/a. Panasz

Amennyiben a Vásárló panaszt kíván tenni a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással összefüggésben, ideértve a megvásárolt áruval összefüggő panaszokat is, a Szolgáltató lehetőséget biztosít az alábbi módokon:

Személyes panaszkezelés az alábbi címen és időben 1096 Budapest Haller utca 19-21.

Telefonos panaszkezelés az alábbi telefonszámon és időben: 06-1/2155-813 hétfőtől péntekig 9.00-13.00 óra között;

Írásbeli panaszkezelés: 1096 Budapest Haller utca 19-21.

Elektronikus úton történő panaszközlés esetén az alábbi elektronikus levélcímen: iroda@ostyaellato.hu

A panaszkezelés további kérdéseiben az 1997. évi CLV. törvény és a 19/2014. (IV.29) NGM rendelet irányadó.

8/b. Jogvita békés rendezése

Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló közti, a panaszkezeléssel érintett ügy a panaszkezelés során sem rendeződik, a fogyasztó a fogyasztói jogvita békés, békéltető testület előtti rendezését kérheti az illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testület előtt. A jogvita rendezésének további kérdéseiben az 1997. évi CLV. törvény irányadó.

9. Viszonteladók

Ha Ön még nem viszonteladónk, de Ön is szeretné termékeinket forgalmazni, az alábbiak az irányadók:

Az első vásárlás előtt lépjen kapcsolatba kollégánkkal elektronikus úton (email cím: iroda@ostyaellato.hu), és adja meg adatait (cégnév, név, adószám, cím, telefonszám). Ezután kollégáink regisztrálják az adatokat, ezt követően tájékoztatják a viszonteladóknak járó kedvezményekről és vásárlási feltételekről.

Amennyiben a fent említett információkon, feltételeken kívül további kérdése lenne viszonteladói programunkkal kapcsolatosan, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére:

E-mail: iroda@ostyaellato.hu
Telefon: +36 1 2155-813

Ha Ön már viszonteladónk, webáruházban történő vásárlása során jelezze a megjegyzés rovatban, hogy viszonteladó partnerünk.